piątek, 26 lutego 2016

Drugie życie rękawiczek DIY

Dawno, dawno temu udało mi się kupić rękawiczki, które uwielbiam do dziś. Uwielbiam ze względu na wzór, na to, że są dłuższe i na to, że są bardzo ciepłe mimo, że na takie nie wyglądają. Są wykonane z włóczki i przeznaczone są na mniejsze zimno, np. na jesień, wiosnę, czy lekką zimę. Niestety wadą takich rękawiczek jest to, że ZAWSZE przecierają się na palcach - albo na jednym, albo na kilku.

Ponieważ cena takich rękawiczek nie jest wygórowana, większość z nas po prostu wyrzuca je do śmieci i kupuje kolejną parę. Ja postanowiłam dać im drugie życie i powiem szczerze: BYŁ TO STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ :D

Obcięłam najpierw końcówki palców, które się przetarły i za pomocą szydełka wykończyłam je. A potem poleciało już po wszystkich palcach. I w ten oto łatwy sposób, w ciągu niecałej godziny, powstały wiosenne rękawiczki :) Jestem z nich bardzo zadowolona, bo jeszcze przez wiele lat będą mi służyły :D













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz