piątek, 20 marca 2015

Bransoletki przyjaźni DIY

Chyba każdy (zwłaszcza dziewczyny) w okresie szkolnym przeszedł przez ten etap, czyli fascynację muliną i robionymi z niej supełkowymi bransoletkami. Jak dowiedziałam się po wielu latach, mają one swoją nazwę: bransoletki przyjaźni :)



Ja też wpadłam :) Na początku robiłam podstawowy wariant - zmieniałam tylko kolory. Był to "ścieg" z lewej strony do prawej, "idąc" w dół, czyli taka wersja dla praworęcznych ;)

Kolejnym etapem był wzór strzałki, czyli połowę supełków wiązałam od lewej strony do prawej i tyle samo od prawej do lewej. A potem strzałki w stopniu zaawansowanym ;)




Potem przyszła wariacja kolorów ;)

Tak naprawdę kiedy umiesz wiązać supełki z obu stron, możesz zacząć zabawę z różnymi kombinacjami i kolorami :) wystarczy uruchomić swoją wyobraźnię :)



W dzisiejszej dobie internetu jest również wiele dostępnych tutorialów na różne ciekawe wzory. Są to zarówno wzory graficzne, jak i krótkie filmiki instruktażowe. Ja - starej daty osoba ;) - z początku wspomagałam się książką, którą wypatrzyłam w jednej z pierwszych księgarni wysyłkowych. Zrobiłam z niej kilka najciekawszych dla mnie wzorów, a dalej kombinowałam już sama :)



Jeśli masz możliwość, korzystaj z pomocy na początku swojej drogi z muliną - nie tylko nauczysz się podstaw, ale także rozwiniesz swoją technikę pracy i wyobraźnię :) 

Dodam tylko, że takie bransoletki wcale nie są tak czasochłonne, jakby się zdawało. Jak dojdziesz już do wprawy zawiązywania supełków, nawet te najbardziej skomplikowane wzory można zrobić w 30-45 minut. Do tego takie ręczne robótki są relaksujące i odprężające - można sobie włączyć ulubiony film i do dzieła! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz