poniedziałek, 16 marca 2015

Korektywa DIY

Dzieciństwo kojarzy mi się z aktywnością fizyczną. W mojej rodzinie sport był zawsze ważny i mam nadzieję, że uda mi się zaszczepić tę zajawkę mojemu Dziecku :)

W moim przypadku z początku były to zwykłe zabawy ruchowe w przedszkolu, czyli rytmika. A rytmika kojarzy mi się głównie z woreczkami z groszkiem i różnymi ćwiczeniami. Postanowiłam zrobić takie woreczki dla mojego Dziecka, żeby trochę poćwiczyć, a jednocześnie się pobawić - takie 2 w 1 :) Poszukałam również w internecie różnych propozycji ćwiczeń dla maluszków, które byłyby połączone z zabawą, żebyśmy mogli razem całą Rodziną miło spędzić czas :)

A oto woreczki z groszkiem, jakie zrobiłam. Faktura materiałów jest różna specjalnie, by Dziecko miało różne odczucia.

Woreczki ukończyłam na początku listopada 2012 r. Jeśli ktoś ma ochotę, mogę takie uczyć na zamówienie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz