środa, 6 grudnia 2017

Kalendarz adwentowy 2017 DIY

Co roku Dziecko dostaje przynajmniej jeden kalendarz adwentowy z czekoladkami, dlatego ja zawsze staram się zrobić nieco inny kalendarz, taki szczególny, taki NASZ, który będzie dla nas wszystkich, a nie tylko Dziecka.

W tym roku postawiłam na kalendarz, który łączy w sobie wiele elementów: słodkości, zadania, uczucia, kolory i wspólny czas.

Na lodówce mamy przyklejoną specjalną matę do rysowania markerami suchościeralnymi. Kalendarz w tym roku zawitał więc specjalnie w to właśnie miejsce, aby był dobrze widoczny i aby o nim pamiętać ;) 


Narysowałam wielką choinkę. Z kolorowego papieru powycinałam różne kształty. Małe kwadratowe karteczki złożyłam na ćwiartki, napisałam w środku polecenia, a z zewnątrz numerki od 1 do 24 i przykleiłam klejem do kolorowych kształtów numerkiem na zewnątrz. Całość przykleiłam kawałkiem taśmy klejącej do lodówki w losowej kolejności. Aby zobaczyć numer, trzeba odchylić kolorowy kształt do góry. W ten sposób codziennie trzeba szukać odpowiedniego numerka :)

Tak oto powstał nasz kalendarz, który codziennie przykuwa uwagę Dziecka ;)


Co jest napisane na karteczkach? Np. takie rzeczy:
  • lizak,
  • Lego zabawa,
  • list do św. Mikołaja ,
  • kartki świąteczne ,
  • mamba,
  • kupienie choinki,
  • uśmiech,
  • itp.
Treść to tak naprawdę pełna dowolność, zależy, co chcemy osiągnąć :)

Polecam, bo własnoręcznie zrobione kalendarze to mnóstwo frajdy i wspólne spędzenie czasu :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz