środa, 23 grudnia 2015

Ozdoby na choinkę DIY

Podczas ubierania choinki padło bardzo wiele ważnych słów: pięknie, idealnie, cudownie... Oczywiście były to słowa zachwytu Dziecka :)

Ale Dziecko poruszyło na koniec bardzo poważną kwestię:
"Mamoooo, nie mamy gwiazdki na czubek choinki!!! :("

I co teraz? Hmmm...

Pomyślałam szybko i przed oczami pojawiła mi się gwiazdka, jaką zawsze przypinaliśmy u Rodziców. Była cała błyszcząca, bo zrobiona ze sreberek. Przypomniałam sobie, że zbieramy różne rzeczy na prace plastyczne dzieci w przedszkolu, więc można je wykorzystać. Wyciągnęłam 5 rolek po papierze toaletowym oraz spożywczą folię aluminiową, z której poodrywałam kilkanaście szerokich pasów. Papierowe rolki ponacinałam trójkątnie, pozginałam, a Mały Pomocnik zawijał je w folię, tworząc rożki. Od razu pojawił się uśmiech na twarzy Dziecka:
"Mamo, zobacz, mam lody :D"

Zastanawiałam się jednak jak te wszystkie rożki połączyć. Ułożyłam je sobie na stole i po prostu zaczęłam owijać pasami z folii aluminiowej. Zawijałam, zawijałam, zawijałam i powstała piękna gwiazda :) Odstające fragmenty folii zakleiłam taśmą klejącą, aby za bardzo nie odstawały i gotowe :)

Gwiazdę na choinkę zamontowaliśmy przy pomocy małego druciku.

Efekt końcowy był niesamowity :D


Po gwieździe już "popłynęłyśmy" dalej :D

Powstał łańcuch z kolorowego papieru na długość ok. 6-7 metrów (zupełnie jak za szkolnych lat) ;) Owinęliśmy nim choinkę ze cztery razy ;)

Powstały również kolorowe bombki z brokatem i różnymi dodatkowymi ozdobami.





A na koniec na choince zawisły ozdoby związane z ulubioną bajką "Kraina lodu" ("Frozen").






Uwielbiam ozdabiać choinkę :D

Wesołych Świąt dla wszystkich!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz