czwartek, 24 grudnia 2015

Kolorowe pierniczki

Małym dzieciom nic nie sprawia większej frajdy jak pomoc rodzicom ;) Ja już od ponad roku słyszę non stop:
- Mamo, mogę Ci pomóc?
- Mamo ja chcę Ci pomóc!
Nie powiem, bardzo to lubię :)

Moje Dziecko lubi także różnego rodzaju prace plastyczne, z czego bardzo się cieszę, bo chyba ma to po mnie ;)

Na początku grudnia piekłyśmy pierniczki (przepis znajduje się tutaj) i wtedy obiecałam Dziecku, że przed Świętami będziemy je ozdabiać. Stało się to dziś :D Oprócz tego, że zajęło nam to ponad godzinę, bo wszystko trzeba robić bardzo dokładnie ;) to przez ten czas nie słyszałam ani razu marudzenia czy stękania ;) Przy okazji sama sobie odpoczęłam fizycznie i mentalnie od zabiegania świątecznego ;)

A oto kilka z naszych pierniczków:


Do ozdabiania wykorzystaliśmy:
- kolorowe pisaki lukrowe,
- złote i srebrne kulki,
- białe i błękitne śnieżynki,
- kolorowe mini kuleczki.
Wszystkie powyższe dodatki są jadalne, bo zrobione na bazie cukru.







Przy okazji życzymy wszystkim odpoczynku w Święta oraz dużo ciekawych pomysłów w nadchodzącym 2016 roku!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz