sobota, 21 października 2017

Koszyczek DIY

Spodobało mi się szydełkowanie, taki powrót po latach ;) Spodobało mi się także robienie na szydełku z włóczki typu T-shirt yarn. Jest bardzo wdzięczna do dziergania, można eksperymentować ze wzorami i wychodzą z tego bardzo fajne dzieła.




Postanowiłam wykorzystać T-shirt yarn firmy Bobbiny, który mi został po zrobieniu poduszki gwiazdy i zrobiłam nowy koszyczek. Był również nowy pod względem ściegów, które wypróbowałam po raz pierwszy - zrobiłam go częściowo ściegiem tkanym, a częściowo ściegiem gwiazdkowym. Oczywiście na szydełku ;) Oba ściegi są piękne, ale jednocześnie "włóczkożerne" ;) Prułam chyba z 10 razy zanim osiągnęłam satysfakcjonujący efekt, choć jeszcze mam mały niedosyt.
Koszyczek postanowiłam wykorzystać na pieluszki Dziecka, do czego idealnie się nadawał wymiarowo ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz