piątek, 6 listopada 2015

Kolorowy komin DIY

W ostatnim czasie pogoda przyspieszyła i coraz częściej jest zimno i nieprzyjemnie. Nadchodzi przedzimie. Jest to okres mało przyjemny, który często wiąże się z przeziębieniami i różnymi chorobami układu oddechowego. Aby się zabezpieczyć przed choróbskiem, można brać różnego rodzaju witaminy, zajadać owoce, warzywa, dbać o siebie. Ale mimo to może zdarzyć się chore gardło.

Ja postanowiłam ochronić moje gardło bardziej niż zwykle ;)

Jeszcze rok temu kupiłam w promocji kolorową włóczkę, ale jej nie wykorzystałam. Dlatego też wzięłam ją tym razem do ręki, wzięłam grube druty i w ciągu dwóch chłodnych wieczorów powstał kolorowy komin :) Jestem z niego bardzo zadowolona, gdyż kolorami przywołuje lato, a dzięki grubej włóczce jest bardzo ciepły :)

Sami oceńcie efekt mojej dłubaniny ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz