piątek, 17 kwietnia 2020

Maseczki ochronne DIY

Z racji panującej pandemii, postanowiliśmy się chronić na tyle, na ile możemy w obecnej sytuacji: 

  • myjemy często i dokładnie ręce przynajmniej pół minuty, 
  • dezynfekujemy ręce, 
  • gdy naprawdę musimy wyjść z domu, to nosimy ochronne gumowe rękawiczki oraz uważamy w windzie i na klatce schodowej, 
  • zachowujemy odstępy w kolejkach w sklepie, 
  • ale przede wszystkim chronimy twarz, czyli nosimy maseczki ochronne. 

Ponieważ w większości aptek brak maseczek lekarskich, a na rynku ceny takowych strasznie wywindowały, podjęłam się zadania uszycia samodzielnie takich maseczek.



Obejrzałam wiele filmików instruktażowych w internecie, zamówiłam potrzebne materiały. Nawet znalazłam w domu druciki, które mogę wszywać do maseczek, aby zrobić usztywnienie przy nosie. Zamówiłam nawet flizelinę medyczną, żeby wkładać do maseczek jako filtr. Zabrałam się za szycie i dzięki temu moja rodzina czuje się bezpiecznie, przynajmniej psychicznie 😉 Powstały maseczki zarówno dziecięce, jak i dla dorosłych. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz