piątek, 19 stycznia 2018

Szydełkowe serduszka DIY

Spodobały mi się drobiazgi robione na szydełku, które mogą być dodatkami do różnego rodzaju produktów, np. koszyków, toreb, plecaków, itp. W poszukiwaniu różnych wzorów natknęłam się na stronę, gdzie zebrane zostały różne wzory graficzne na m.in na serduszka. Wybrałam sobie jeden z nich i w ten oto sposób powstało małe serduszko ;)

Najpierw zrobiłam serduszko według wzoru na blogu Magdaleny - było słodkie i bardzo malutkie, a ja chciałam zrobić nieco większe.




Zrobiłam więc kolejne z jednego ze wzorów z blogu Ilony i to serduszko wyglądało już na nieco większe. Posłużyłam się tym oto wzorem:



A takie serduszko z niego powstało:


Polecam próbować sobie różnych wzorów, gdyż w ten sposób można nie tylko poćwiczyć warsztat szydełkowy, ale także przekonać się, które elementy wykorzystamy przy których naszych dziełach. Ja już wiem, że przy najbliższej okazji takie serduszka będą dodatkami do moich drobnostek ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz