piątek, 28 lipca 2017

Wyzwanie krok pierwszy DIY

Będzie! Będzie zabawa! Będzie się działo! I znowu nocy będzie mało! ;)

Tak brzmią słowa piosenki zespołu Piersi "Bałkanica".

 

Zamotana.pl ustanowiła pewne letnie wyzwanie, do którego ja również się podłączyłam - zrobienie poduszki gwiazdy na szydełku ;) Przy okazji można było także skorzystać ze specjalnej promocji firmy Bobbiny i zakupić włóczki ze specjalną 20%-ową zniżką, z której oczywiście skorzystałam ;) To moja pierwsza przygoda z Bobbinami i mam nadzieję, że nie ostatnia :D Może zdjęcie tego nie oddaje, więc napiszę - zamówiłam kolory Mleczna czekolada oraz Beżowa dzianina. Dodatkowo dostałam w prezencie dwie piękne szarości, z których na pewno coś ciekawego powstanie :D Strasznie się cieszę i już nie mogę doczekać się wieczoru, kiedy spokojnie będę mogła skupić się na gwieździe :D

A teraz - wyzwanie czas rozpocząć :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz