piątek, 27 listopada 2015

Spodenki dziecięce DIY

Pewnego razu przydarzył mi się deficyt spodenek Dziecka. Część była brudna i czekała na pranie, część już była spakowana, bo Dziecko wyrosło, część na suszarce jeszcze wilgotne, a na rajstopy za gorąco. I co tu robić? ;-)

Szybka akcja!

Przypomniał mi się pewien pomysł, który jakiś czas temu przyszedł mi do głowy, zagnieździł się, a potem zniknął gdzieś wśród chmur myśli. Zaczęłam więc działać ;-)

Wyciągnęłam mojego T-shirta, w którym rzadziej chodzę. Następnie na kartce rozrysowałam sobie projekt, tak "na oko". Wzięłam nożyczki i pocięłam koszulkę wg pomysłu. Przysiadłam do maszyny i po jakiejś pół godzinie wyszły spod mych rąk udane spodenki. Nadają się zarówno do noszenia ich po domu, jak i do przedszkola oraz na letnie spacery.

Szycie było proste, gdyż z jednej strony elementy były zszyte "fabrycznie", wystarczyło przejechać maszyną z drugiej strony i zrobić tunel na gumkę. Następnie odpowiednio odmierzyłam długość gumki, wciągnęłam ją przy pomocy agrafki w tunel, zszyłam końce i gotowe :D 

To naprawdę łatwizna ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz